Asistenční služby Allianz využije každé 83. auto

Asistenční služby pro vozidla od Allianz

Pojišťovna Allianz ve své tiskové zprávě uvedla, že každý měsíc vyřídí okolo tisíce požadavků na asistenční služby. Nejčastěji se jedná o (stálý) problém s nepojistným vozidlem a potřebou odtahu do servisu.

Pojišťovna Allianz poskytuje základní asistenční služby ke každému pojištění vozidla v ceně (základní asistence je do limitu 3 tisíce korun na pojistnou událost). Každé vozidlo, které je u nich pojištěno má nárok na využití této formy pomoci. Problém je ve výši pojistné částky na událost. Většina pojistníků si totiž volí základní variantu v ceně povinného ručení nebo havarijního pojištění. A zde je právě kámen úrazu. Limit 3000 Kč na pojistnou událost je v případě odtahu auta velmi nízký. Proto je dobré sjednat si nadstandard nebo si objednat asistenční služby zvlášť.

Některé asistenční služby jsou „napřímo“ mnohem výhodnější a levnější – bez marže pojišťovny (výborný poměr cena/kvalita má AutoCare).

Co pokryjí základní asistenční služby

Základní pomoc na silnici k pojistkám vozidla se vyplatí, pokud sázíte na to, že se vám třeba vybije baterie, nepůjde otevřít zámek dveří, dojde olej či voda v chladiči. Zde je základní krytí (např. právě u Allianz v limitu 3000 Kč) dostatečně a klient se do něj tzv. „vejde“.

Pojišťovna Allianz„V loňském roce vyplatila Allianz za asistenční služby 96 miliónů korun, ve více než 80 procentech případů byly asistence spojené právě s odtahem vozidla,“ upřesňuje analytik Allianz Jiří Klempera v tiskové zprávě.

Stane-li se vám něco nepříjemného a budete potřebovat pomoc, neváhejte kontaktovat pojišťovnu (kontakt je uveden třeba na zelené kartě). Pokud kontakt nemáte, vytočte centrální linku 1224 , kde vás přepojí přímo na vaší pojišťovnu. Pomoc na cestách můžete využít i s autem v zahraničí.

Potřebovali jste někdy využít asistenčních služeb? Jaké s tím máte zkušenosti?